Subject: Silkroad Arap Irkı Tanıtım Fri Oct 09, 2009 8:00 pm
Silkroad Arap Irkı Tanıtım
İslami karakterler çin karakterlerinde olduğu gibi büyü kullanabilecekler , yani elementler yada kendi doğal büyüleri . İslam karakterlerin silahları ; balta , kılıç , katar ve özel elementler olarak dört gruba ayrılacak.
Silkroad Arap Irkı Şehirleri
Arap ırkının gelmesiyle beraber iki yeni şehirde gelecek , bunların adları Tahran ve Babel zidan kulesi olacak .
Tahran Şehiri : Dağlarla çevrili bir plato üzerine kurulmuş kent. İlk bakışta size sıradan gibi gelebilir ama bu şehir banditlerin gizli saklanma yeridir.
Babel Zindan Kulesi : Muazzam bir kule eski insanlara nispet olsun diye Tanrı tarafından yaptırılmıştır.Tanrının insanlara verdiği cezadan dolayı Tapınak yıkılmıştır . İnsanlar aslında bu kuleyi terketmek zorunda ama onlar kuleyi tekrardan inşa etmeye çalışıyorlar.
Arap Irkıyla Gelecek Flame Mountain Bölgesindeki Canavarlar
Dagger Guard (Islam/Defansı) Bu scrooll kalelere İslam'în hançer muhafızlarını toplamak için kullanılır , kritik noktaları savunur devriye gezmez. (Maximum allocation: En Büyük = 30; En Küçük = 15) Chakram Guard (Islam/Defansı) Bu scrool sadece İsmal'ın korumaları olduğu chakrams silahlarını toplamak için kullanabilir , kritik noktaları savunur devreyi gezmez. (Maximum allocation: En Büyük = 30; En Küçük = 15) Dagger Guard (Islam/Devriye) Bu scrooll kalelere İslam'în hançer muhafızlarını toplamak için kullanılır , kritik noktaları savunur devriye gezer. (Maximum allocation: En Büyük = 30; En Küçük = 15) Chakram Guard (Islam/Devriye) Bu scrool sadece İsmal'ın korumaları olduğu chakrams silahlarını toplamak için kullanabilir , kritik noktaları savunur devreyi gezer. (Maximum allocation: En Büyük = 30; En Küçük= 15)