asdas
Sitemizden yararlanmak ve bu ailenin bir parçası olabilmek için lütfen üye olunuz!
International Silkroad Online Uyeols10
asdas
Sitemizden yararlanmak ve bu ailenin bir parçası olabilmek için lütfen üye olunuz!
International Silkroad Online Uyeols10
asdas
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
asdas

asdasdas
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 International Silkroad Online

Go down 
AuthorMessage
silkroadlife
Admin
Admin
silkroadlife


Kayıt Tarihi : 2009-01-28
Nerden : adana
Mesajlar : 795
Konu Sayısı : 802
Ülke : Türkiye
Male Yaş : 29
Başarı sistemi : 16
Lakap : KaRa_BuLuT
Ruh hali : International Silkroad Online Kederl10
Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok

International Silkroad Online Empty
PostSubject: International Silkroad Online   International Silkroad Online EmptyFri Oct 09, 2009 8:02 pm

International Silk Road Online


Önsöz

Roma İmparatorluğu halkı, Çin’i içinde güzel insanların yaşadığı ve yumuşak ipek üretimi yapıldığı bir ülke olarak görüyorlardı.

International Silkroad Online 2r3bcw2

Batıda Roma ve doğuda Çin olmak üzere her iki medeniyetin birbiri hakkında bazı belirsiz görüşlere sahip olmasına rağmen, aralarında yer alan zorlu doğa engelleri nedeniyle doğrudan bir temas gerçekleşmedi. Ancak, iki medeniyetin arasında yer alan küçük ülkeler aracılığıyla bazı temaslar oluşuyordu.

M.Ö. 2 yılında, Han (eski Çin ülkelerinden biri) imparatoru Vu Di’den (Muje) emir alan Janggeon ilk kez Hindistan sınırına kadar bir keşifte bulundu. Bu sayede, iki medeniyet arasında kurulabilecek güvenli bir rota çizildi. Bu yol üzerinden, Çin ipeği Avrupa’da Roma şehrine akmaya başladı.

International Silkroad Online 15czs6c

> Janggeon’un kullandığı bu yola sonraki nesiller 'İpek Yolu' adını verdi.

Yeni dünyaya şInternational Silkroad Online 267631ınlıkla hayran kalan gezginler, hızla servet sahibi olan tüccarlar ve bölgelerini genişletmeyi planlayan kahramanlar İpek Yolunu dolup taşırdı. Janggeon'un küçük adımlarıyla açılan bu yol, her türden insanın arzularıyla birlikte, kendi hayallerini gerçekleştirmek isteyen insanların yaşadığı yeni dünyanın başlangıcı olarak kabul edildi.

> Aradan yüzyılların geçtiği 8. yüzyıla gelindiğinde,

Aradan yüzyılların geçtiği 8. yüzyıla gelindiğinde,
Anroksan İstilası nedeniyle Tang (Eski Çin ülkelerinden biri) ülkesinde karmaşa hüküm sürmeye başladı. Arabistan bölgesinde ise İslam ve 'bir elde kılıç bir elde Kuran' sloganıyla İslam İmparatorluğu doğdu ve Allah sözleriyle doludizgin bir fetih savaşı başladı. Bunun yanı sıra, Avrupa’da Batı Roma imparatorluğunun çökmesiyle bir kargaşa ortamı doğdu.

> Sıkıntılı dönemler...

İpek Yolu’nu korumak için barışçıl bir el asla uzatılmazken bir de yolculara zulmeden haydutlar ortaya çıktı. İpek Yolu kargaşanın ortasında kaldı...

> Ancak İpek Yolu’na girmekte olan bir adam vardı.

Oyuna Giriş

Oyuncunun karşılaşacağı ilk deneyim, keşfedilmeyi ve yeniden örgütlenmeyi bekleyen büyük bir dünyadır; sürekli bir gelişim macerası.









International Silk Road Online


Önsöz

Roma İmparatorluğu halkı, Çin’i içinde güzel insanların yaşadığı ve yumuşak ipek üretimi yapıldığı bir ülke olarak görüyorlardı.

International Silkroad Online 2r3bcw2

Batıda Roma ve doğuda Çin olmak üzere her iki medeniyetin birbiri hakkında bazı belirsiz görüşlere sahip olmasına rağmen, aralarında yer alan zorlu doğa engelleri nedeniyle doğrudan bir temas gerçekleşmedi. Ancak, iki medeniyetin arasında yer alan küçük ülkeler aracılığıyla bazı temaslar oluşuyordu.

M.Ö. 2 yılında, Han (eski Çin ülkelerinden biri) imparatoru Vu Di’den (Muje) emir alan Janggeon ilk kez Hindistan sınırına kadar bir keşifte bulundu. Bu sayede, iki medeniyet arasında kurulabilecek güvenli bir rota çizildi. Bu yol üzerinden, Çin ipeği Avrupa’da Roma şehrine akmaya başladı.

International Silkroad Online 15czs6c

> Janggeon’un kullandığı bu yola sonraki nesiller 'İpek Yolu' adını verdi.

Yeni dünyaya şInternational Silkroad Online 267631ınlıkla hayran kalan gezginler, hızla servet sahibi olan tüccarlar ve bölgelerini genişletmeyi planlayan kahramanlar İpek Yolunu dolup taşırdı. Janggeon'un küçük adımlarıyla açılan bu yol, her türden insanın arzularıyla birlikte, kendi hayallerini gerçekleştirmek isteyen insanların yaşadığı yeni dünyanın başlangıcı olarak kabul edildi.

> Aradan yüzyılların geçtiği 8. yüzyıla gelindiğinde,

Aradan yüzyılların geçtiği 8. yüzyıla gelindiğinde,
Anroksan İstilası nedeniyle Tang (Eski Çin ülkelerinden biri) ülkesinde karmaşa hüküm sürmeye başladı. Arabistan bölgesinde ise İslam ve 'bir elde kılıç bir elde Kuran' sloganıyla İslam İmparatorluğu doğdu ve Allah sözleriyle doludizgin bir fetih savaşı başladı. Bunun yanı sıra, Avrupa’da Batı Roma imparatorluğunun çökmesiyle bir kargaşa ortamı doğdu.

> Sıkıntılı dönemler...

İpek Yolu’nu korumak için barışçıl bir el asla uzatılmazken bir de yolculara zulmeden haydutlar ortaya çıktı. İpek Yolu kargaşanın ortasında kaldı...

> Ancak İpek Yolu’na girmekte olan bir adam vardı.

Oyuna Giriş

Oyuncunun karşılaşacağı ilk deneyim, keşfedilmeyi ve yeniden örgütlenmeyi bekleyen büyük bir dünyadır; sürekli bir gelişim macerası.

International Silkroad Online Exlnwo

Silkroad Online, oyuncuyu eski Çin, İslam ve Avrupa medeniyetlerinin derinlerine götüren bir MMORPG’dir (Massively Multiplayer Online RPG – Çok Oyunculu Online Rol Yapma Oyunu). İpek Yolu kısaca belirtecek olursak önemli bir kültürel ve ekonomik ticaret geçidiydi. Zafer ve maceranın unutulmuş tarihine gömülen Eski Asya ve Avrupa'yı birbirine bağlayan yollardı.

Silkroad, sabit içeriğe bağlı diğer MMORPG’lerin aksine sürekli aktif bir dünya sunmaktadır. Tüccarlar, geniş yollar üzerinde maceraya atılırken Hırsızlar bunların mallarını soymayı planlamaktadır. Bunun yanı sıra, ticaret büyük risk taşırken Avcılar tacirleri korumak ve hırsızların yaptıklarına son vermek için meydana çıkacaktır. Silkroad’ın günlük hayatını İpek Yolundaki ticaret ve zorluklar şekillendirirken bunlar çeşitli ilişki, hedef ve hayaller yoluyla Silkroad’u yaşam dolu bir dünya kılmaktadır.

Silkroad’da sabit bir iş yoktur. Tüm oyuncular karakter gelişimlerini hızlandırmak için istedikleri işe hiçbir kısıtlama olmaksızın serbest biçimde terfi edebilirler. Tüccar, Avcı ve Hırsız karakterleri arasında yapılan geçişler, oyuncunun amacını ve kaderini değiştirecektir.

Oyuncunun karşılaşacağı ilk deneyim, keşfedilmeyi ve yeniden örgütlenmeyi bekleyen büyük bir dünyadır; sürekli bir gelişim macerası.

Oyun sunucuları, hiçbir gecikme yaşanmadan büyük sayıda oyuncu gruplarını barındırabilecek ve minimum yükleme sürelerine karşılık oyunculara daha fazla içerik sunabilecek sorunsuz ve birbirine benzer dünyalar oluşturan bir sisteme sahiptir. Daha da önemlisi, karakterlerin dinamik animasyon teknikleriyle harmanlanmış doğal hareketleri oyunculara benzersiz bir dünya sunar.

Silkroad size açık. Ticaret yaparak büyük paralar kazanıp kazanmayacağınız, haydutlarla dolu devasa kıtalarda avlanan yalnız kurt olup olmayacağınız veya İpek Yolunda huzuru sağlayan etkin bir muhafız olup olmayacağınız tamamen size bağlıdır.




Arka plan

Silkroad Online, 7. Yüzyılın İpek Yolu ticaretini tekrar canlandırmak için tasarlanmış olup bir MMORPG oyunu olması nedeniyle tarih, kültür ve İpek Yolu ticaret rotalarının her birine ait öykülerden oluşturulmuştur.


International Silkroad Online Izu89t

İpek Yolu iki büyük bölgeye ayrılır. Bu dünya, doğu ile batı arasındaki ana ticaret yolu geçidi olan Changan, Dunhuang, Hotan, Tahran, Bağdat ve Konstantinopolis’in gerçekliği ve tarihi üzerine kurulmuştur; diğer ana ticaret geçidi ise güneyden kuzeye doğru Taklamakan’dan Hotan, Gollyun Dağı, Himalayalar ve Cheonchukguk’a (Hindistan) uzanan bir hayal dünyasıdır.


Doğudan batıya ve kuzeyden güneye her iki tema da, gerçeklik ve hayal dünyasının bir arada sunulduğu fantastik SilkRoad dünyasında kesişmektedir.

1. Doğu kültürüne yolculuk


Bu oyun, fantastik Online oyundan beklenen biçimde özenle seçilmiş Doğu dünyası yolculuğu sunar. Gizemli Çin efsanelerinden, Taoizm ve Budizm kültürlerinden doğan hikayelerle yaratılmış otantik dünyaya hoş geldiniz.

2. Gizemli ve fantastik macera dünyası

Eski kitaplar ve edebiyatlardan alınan hikayelerle yaratılan macera dolu dostça bir dünyaya yolculuk etmekten daha keyiflisi yoktur. Yeni maceracı, bir hazine avcısı olarak hızla zenginleşen felsefesi doğrultusunda bilinmeyen farklı diyarları gezerek oyunda yolculuk edebilir; Bin Bir Gece Masalları gibi dünyaca ünlü edebi ürünler temel alınmıştır.

3. Tanrıların dünyası


Tanrılar hakkındaki soru, günümüze dek sonsuz bilinmeyenlerden biri olmuştur. Geçmişten günümüze, Tanrılar yalnızca bir korku odağı olmakla kalmayıp aynı zamanda zorlu mücadelelerinin bir parçası olmuştur. Tüm dünya genelinde Tanrıların izlerini bulmaya çalışan bir bilgin olup Tanrılar ve insanlar arasındaki ilişkilerle ilgilenmek ister misiniz?


Özellikler

Silkroad Online, bir MMORPG oyunu olması nedeniyle 7. Yüzyılın İpek Yolu ticaretini tekrar canlandırmak için tasarlanmıştır.

1. Fantastik Dünya

Doğu ve Batı Fantastik Dünyalarının Karşılaşması
Doğu ve Batı Fantastik Dünyalarının KarşılaşmasıBatı Avrupa, Doğu Çin ve Yeni İslam fantastik dünyalarını kapsayan Silkroad Online Çin, İslam ve Avrupa'nın eski kültür ve efsaneleri üzerine kurulmuştur.

2. Görev Sistemi

Bölüm odaklı görev sistemi
Bölüm odaklı görev sistemi
Bölüm planlı senaryolar arka planda Xiyou Ji, Bin Bir Gece Masalları ve Yunan mitolojisi gibi birçok ülkenin mitoloji ve efsanelerini esas alarak yazılmıştır. Oyuncular sihirli halıyla uçarken, Akdeniz akşam güneşini izlerken veya Huang He Nehrini geçerken çaresiz bir şekilde hayaletlerle savaşırken görebilirsiniz. Bu senaryo çeşitliliği sayesinde, tek kişilik bir oyun izleme hissini veren, her defasında benzersiz bir görevin tadını çıkarabilirsiniz.

3. Çeşitli Halklar

Çeşitli halk örgütlenmeleri
Çeşitli halk örgütlenmeleri
Tanıdık ailelerin bir araya geldiği genel lonca odaklı halkların ötesinde, halkı çeşitli nesnelere göre örgütlemek mümkündür. Halk örgütlenmeleri arasında vaha çevresinde bir araya gelen şehir halkı, takas ticaretiyle uğraşan tüccar grubu, hırsız oyuncuların bir araya geldiği hırsız loncası ve adaleti koruyan avcı loncası yer alır. Çeşitli halkların karşılaşması, heyecan verici güç gösterisi senaryoları ortaya çıkarır.

4. Yetenek Sistemi

Benzersiz ve yeni yetenek sistemi

Benzersiz ve yeni yetenek sistemi
Su üstünde seyretmek için uçarak yürüme yeteneğini kullanan ve hareket ederken arkalarında iz bırakan Çinli karakterlere benzer biçimde, Avrupa’ya ait karakterler Zeus veya Apollo gibi Yunan tanrılarının gücünü kullanırken İslami karakterler de piyasadaki mevcut oyunlarda henüz görülmemiş yeni ve benzersiz bir yetenek olan lamba cinlerini istedikleri biçimde kontrol edebilmektedir

5. Gerçek Aksiyonlu Savaş Sistemi


Gerçekçi ve doludizgin aksiyon savaşları
Gerçekçi ve doludizgin aksiyon savaşları
Kesme ve ani dönüş gibi Çinlilerin zincirleme saldırı yeteneklerinden yararlanarak, aksiyon oyunlarına benzer ölçüde hızlı oyun ilerlemesiyle savaşlar gereksiz yere uzamaz, karakterin hızı inanılmaz efektlerle artar. Kesintisiz aksiyon keyfiyle heyecan verici savaşların keyfini çıkarın.

6. Dünya bir Film Hissi Veriyor

Film benzeri sunum

Film benzeri sunum
Uzaktan yaklaşan canavarlar, tozu dumana katarak koşan hırsızlar, duman nedeniyle önünüzü göremediğiniz ormanlar, tamamen görülmemiş malzemelerle dolu tehlikeleri zindanlar ve tam ay tutulmasına benzer doğal ortamlar sayesinde harika bir dünyanın önünüze serildiğini bu oyunda doğrudan görebilirsiniz.

7. Nefes Kesen Dinamik Animasyonlar

Daha gerçekçi karakter animasyonları
Daha gerçekçi karakter animasyonları
Rüzgar yönünde itilme veya sürüklenme efektleriyle oluşturulan doğal hareketler sayesinde daha çarpıcı hareketler sunulurken, bir yandan da Dinamik Animasyonla oyuncunun tüm hareketleri kontrol edilir. Harmanlanmış hareket tekniklerini kullanan karakter odaklandığında, bu tekniklerle hareket esnasında savaş meydanını sallayan eşzamanlı eylemler gerçekleştirilebilir; aksiyonlar o kadar gerçekçi ki, karakterin insanları taklit ettiğini görebilirsiniz.

8. Gelişmiş arabirim sistemi

Daha rahat oyun ortamı

İpek Yolu arka planı Çin’den Avrupa’ya kadar uzanmaktadır. İpek Yolunu bağlayan geniş haritalara veya zindan haritalarına rağmen savaşlar arasında yükleme gecikmesi yaşanmaz. Buna ek olarak, Silkroad Online kullanıcılara oyuncunun fare ve klavyeyi kullanarak tam olarak kontrol edebileceği oyundaki çeşitli yetenekleri barındıran en kullanışlı arabirimi sağlar.


Oyunun Amacı

İpek Yolu Macerası



İpek Yolu.

İpek Yolu
'İpek Yolu' sözcüğünü duyduğunuzda aklınıza ne geliyor? Uçsuz bucaksız çöller, bezgin yolcular ve ipekle tıka basa yüklenmiş uzun bir deve sürüsü gibi hayali resimler mi? Çoğu insan böyle düşünür; İpek Yoluna ilişkin bu gibi resimleri biliyoruz fakat bunlar buz dağının sadece görünen kısmı.

İpek Yolu, Doğu ve Batıyı bağlayan uzun bir yoldur. Bu yol, ipek veya baharat gibi malları taşımak için kullanılan yalnızca bir ticaret yolu değildi. İpek Yolu yalnızca malların teslim edildiği ve gönderildiği bir yer değil, buradan gelen geçen insanların bilgisi ve kültürüyle yoğrulmuş macera dolu bir dünyaydı. Şimdi, global standartlar ışığında uluslararası ticaretin önemini vurgulama zamanı.

Uzun bir zaman önce dünyanın merkezi konumundaki Asya ve Avrupa arasında.

İpek Yolu’nu herkes kullanarak ticaret yapıyordu. Bu yolu tüccarlar, maceracılar, askerler ve diplomatik misyonerlerden hırsızlara dek uzanan farklı özellikte insanlar kullanıyor, kendi hedeflerini yakalamak için bu zorluklara boyun eğmiyorlardı. Bu çevrimiçi oyunda, İpek Yolu aracılığıyla doğunun ve batının tüm bölgelerinde ayak basmadık yer bırakmayanları düşünerek yeni dünyayı oluşturma inancına sahiptik.

Her birinin farklı amaçları vardı, ortak noktalarıysa büyük olasılıkla ‘yeni dünya hayaliydi’. Hepsi de İpek Yolu’ndaki çeşitli maceralarla çeşitli hayallerini gerçekleştirdi. Bizim amacımız da oyunu, kullanıcıların çeşitli hayallerini gerçekleştirebilecekleri bir yer haline getirmekti.

Ne hayal ediyorsunuz?



Ütopya ve distopya



İngiliz politikacı Thomas More, yazılarında cenneti yani ‘Ütopya’yı anlatır. Kitapta ‘Ütopya’, dünyadaki cennet tanımına mükemmel bir şekilde uyan hayali bir ada olarak açıklanmaktadır. İngiliz romancı George Orwell de yazdıklarında (‘1984’) distopyayla ilgilenmiştir. Anlattığı distopyada, gerçek dünyanın olumsuz yanlarını keskin bir şekilde eleştirmiştir. Gerçek dünyanın da ütopya ve distopya arasında olduğu düşünülür.

Varolan oyunların çoğunda dünya ütopyaya benzer. Kesinlikle, oyunun özellikleri düşünülürken dünya yapılandırması ütopya gibi görülemez. Ancak, özel oyunlar distopyayla ilgili olsa da oyunun son amacı genellikle Şeytanı ortadan kaldırarak barışı sağlamak ütopya hayalini gerçekleştirmektir. Gerçekten de ütopya dünyası hayal ettiğimiz dünya için doğru yanıt olabilir mi?

Günümüzde oyun endüstrisinin akışı, varolan paket oyunlardan MMORPG’ye dönüşmüştür. Çevrimiçi oyundan keyif alan kullanıcılar, bu diğer dünyada yeni bir yaşam oluşturmaktadır. Bu dünyada, kullanıcı dilediği her şey olabilen karaktere dönüşür. Sizce durum böyle olduğunda bu çevrimiçi oyun dünyası da diğer oyunlar gibi bir ütopyayı mı amaçlamalı?

Bu konuda yanıtımız kesinlikle hayırdır. Ünlü ‘Matrix’ dünyasındaki ajanın söylediği gibi: 'İnsanlara her yönüyle mükemmel bir dünya sunulmuş olsa da hiçbir zaman buna uyum sağlayamayacak.' Diğer bir deyişle, önemli olan, ister ütopya, ister distopya olsun varolana uyum sağlamaktır.

Birçok çevrimiçi oyun vardır, ancak başka bir gerçek dünya bulmak kolay değildir. Gerçek dünyaya çok benzeyen, heyecan verici bir çevrimiçi oyun dünyası oluşturmak için ütopya kadar distopyanın da her zaman göz önünde bulundurulması gerekir. Gölge ışık sayesinde var. Peki ışıkla gölge bir arada var olabilir mi? Işığın ve gölgenin birlikte var olduğu, çeşitli ve karmaşık toplum daha gerçek bir dünyada birleşir. Dünyanın ütopya mı, yoksa distopya mı olacağına kullanıcı karar vermelidir. ‘Silkroad Online’ oyunundaki toplumsal öğeleri bu temel üzerine tasarladık.


İçeriğin önemi, son plandan daha fazlaydı.
Hayallerle dolu Silkroad Online içinde gerçek bir dünya var.


Tüm Doğu fantezileri Asil Ruhlu mudur

Doğu’dan Çin bölgesine dayalı bu çevrimiçi oyun sıklıkla asil ruhlu davranış temelinde bir görüşle oluşturulmuştur.
Bu oyunların sürekli olarak ortaya çıkmasıyla, Çin’e dayalı Doğu fantezi dünyası saygı duyulan bir dünya olarak görülmüştür.

Yine de, asillere dayalı dünyalara sahip oyunlar oldukça yetersizdir. Oyunda kahramanlara ve bunların karşısında kötü adamlara gerek vardır. Oyunlara asil olma açısından baktığımızda, gülmeden edemeyiz. Kahraman olan insanın karakteri asil dünya tarafından oluşturulmuş, kötülerin tarafından olması gereken canavarlarsa, yalnızca bu değerlerle ilgisi olmayan bilinmeyen canavarlardır.


Bozulmuş ve biçimsiz dünyalar yanlış bir şekilde oluşturulmaktadır ve hiç kimse bunlarla bağdaşamaz. Bu, Batı fantezisinden canavarların her zaman göründüğü bir oyundan daha kötüdür.

İpek Yolu’nun doğudaki başlangıç noktası, Doğu’nun merkezi olan Çin’di. Çinli karakterleri ve dünyayı oluştururken, ilk endişemiz genel bakışla ilgiliydi. Kahramanlık dünyası kesinlikle çekiciydi. Peki, daha yeni ve heyecan verici bir fantezi dünyası oluşturulabilir miydi? Çin masallarıyla ya da mitolojisiyle ilgili malzemeleri incelerken birçok şey öğrenebilirdik.

Çin’de uzun tarihi kadar masal ve mitolojik hikaye bulmak mümkündü. Bizimkine benzeyen 'Bongsinyeonui' dünyası buna örnek olarak gösterilebilir. İncelenen ilgi çekici ve çok sayıdaki malzeme, batı fantezisiyle karşılaştırılabilir. Ancak, malzemelerin düzenleme ve anlayış açısından, aynı Doğu kültür çemberinin Batı kültüründen daha küçük olduğunu ortaya çıkardık.

Çin dünyasını tasarlarken güven kazanabilirdik. Fazlasıyla şişirilen Batı fantezi dünyasını kullanmasak da yeni ve güzel bir fantezi dünyasının temellerini attığımıza inanıyorduk. Doğu fantezisinin sunduğu asil ruh, kesinlikle reddedilmiyordu. Ancak, oyunda, asil olmanın normalde her Doğu fantezisinde görülmediğini gösterecektik.

Mevcut Batı fantezi dünyasıyla karşılaştırabileceğiniz, yeni, heyecan verici ve harika Doğu fantezi dünyasını hissedebileceksiniz.



Birimiz için topluluk sistemi



RPG oyununun tasarımına başlarken üzerinde durduğumuz en önemli nokta topluluktu. Mevcut topluluk sisteminin yapısını çözümlerden, büyük bir engelle karşılaştık. Bu, oyundaki topluluğun oyun dışındaki topluluktan ayrı olduğu gerçeğiydi.

Tüm oyunlar aynı olsa da özellikle bilginin önemine daha çok vurgu yapılır. Oyunu oynarken yararlı olacak güncellenen bilgileri hızlı bir şekilde almak için diğer kişilerle iletişim kurmak zorunludur. Pasif tek kişilik oyundan keyif alan kullanıcılar, güncellenen bilgileri almakta zorlanabilir. Dolayısıyla, topluluğun çoğunluğunu oluşturan kullanıcılardan daha az etkili olurlar.

Bulduğumuz gariplik şuydu: Topluluk etkinlikleri grup oyunu, bilgi paylaşımı ve arkadaşlık için iletişim olarak sınıflandırılabilir. Bunlardan, grup oyununa yalnızca loncaya katılan kullanıcılar katılabilir. Bilgi paylaşımı ya da arkadaşlık için iletişim kurulması durumunda, verilerin kaydedilmesi gerekir. Bu alanlar çoğunlukla, oyunun dışında, Internet’te bulunan ana sayfa panosu aracılığıyla gerçekleştirilir. Yine de bu bilgilere erişmek, kullanıcılar için kolay değildi. Dış bilgilere, yalnızca oturumu kapadıktan sonra erişilebiliyordu.

Sonuç olarak, bu rahatsızlığı gidermek için Internet’le ve oyunla temas kuran daha gelişmiş bir oyun tasarladık. Silkroad Online, oyun içi topluluk etkinlikleriyle oyun dışındaki topluluk etkinliklerini bütünleştiren bir ortam sağlar.


Başka bir deyişle, dışarıda hazırlanan birçok bilgiye, oturumu kapamadan oyun içinden erişilebilir. Bu topluluk sisteminin yapısı beraberinde bilgilerin daha etkili bir şekilde paylaşılmasında uyumu ve hızı getirecektir.

Buna ek olarak, oyunun bu teknolojik geliştirmeyle daha da gelişmesi yalnızca kullanıcılar arasındaki topluluğun değil, aynı zamanda kullanıcılar, geliştirici ve işletmen arasındaki topluluğun da daha güçlenmesini sağlamıştır. Resmi ana sayfada Soru ve Yanıt gönderilmesi ya da hata raporu gibi kullanıcı ile üretici arasındaki iletişim, tamamıyla oyun içinde gerçekleştirilebilir. Silkroad Online, kullanıcılar, geliştiriciler ve işletmenler arasında basit, uyumlu ve kesintisiz iletişim sayesinde kullanıcılarla benzersiz bir çevrimiçi oyunun geliştirilmesini sağlamıştır.

Kullanıcıları ve geliştiricileri içeren ‘hepimiz birimiz için’ topluluğu
Silkroad Online oyununun gelişmiş topluluk sistemidir.

Sahne kuruldu

Oyunun özü nedir?
Harika bir senaryo, çok sayıda sahne ayarı ve birçok izleyici değildir. Oyunun özü, çoğunlukla başrolü oynayan aktördür.

Oyun, bir tiyatro oyunu ve filmlere benzemektedir. Kullanıcı, bir hikayenin kahramanı olarak hikayeye yön verir ve düğümü çözer. Oyun sona erdiğinde, kahraman, sahnenin ortasında izleyicilerin tebriklerini kabul eder. Ancak, burada bir sorun vardır. Sorun, bu yapının önceki paket oyunu zamanlarından kalan bir yapı olmasından kaynaklanmaktadır.

Çevrimiçi oyunda, sahne daha kapsamlı olur ve kahramanların sayısı artar.


Herkes bir kahraman olmayı ve projektör ışığının kendine tutulmasını ister. Ancak, oyun yapısı Çevrimiçi oyuna dönüştürüldükten sonra, değiştirilmemiştir. En iyi olma koşulu sınırlı olsa da, en iyi olmak isteyen kişi sayısı artar. Sorun burada yatmaktadır. Hedef anlayışı biraz zayıf kalmaktadır.

Bu sorunu çözmek için farklı kahramanların etkin bir rol üstlenebilecekleri bir sahne oluşturmayı amaçladık. Sahnenin geniş ve kapsamlı olması gerekiyordu ve ayrılan birkaç hikaye ve bunlara bağlı olarak da çeşitli sonlar olmalıydı. Bu hedefi gerçekleştirmek için ilgili nesneleri edinecek sistemler çeşitli şekillerde tasarlandı. Bunlardan bazıları, Karavan Ticareti, Üç Taraflı Düşmanlık, Yaratıcı Stil ve Vaha Kasabası’ydı.



Seviye atlamak ya da nadir bulunan malzemeleri almak için artık yorulmanıza gerek yok. Silkroad Online dünyasında çeşitli rolleri oynayabilirsiniz. Varlıklı bir tüccar olarak bir tüccar veya herkesin korktuğu bir haydut olabilirsiniz. Silkroad’un barışını koruyan üstün bir avcı ya da çölün mücevheri olan Vaha’nın hakimi olabilirsiniz.
Dünyayı dolaşan ve hazineleri bulan hazine avcısı da oynayabileceğiniz rollerden biridir.

Sürekli olarak tekrarlanan savaşlardan yorgun düştüğünüzde oyundan çıkabilir misiniz?
Silkroad Online’da bu da geçmişte kaldı.
Hangi hikayede kahraman olmak istiyorsunuz? Neyi gerçekleştirmek istiyorsunuz?

Sahne hazırlandı ve çok sürmeden hikaye başlayacak.


[/center]
Back to top Go down
https://ultumark-tr.yetkin-forum.com
 
International Silkroad Online
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Silkroad Online Bilgileri...
» Silkroad Online 110 lvl Yaratık Haritası
» Silkroad Online - İslam Irkı
» Silkroad Online Europe Bilgileri
» Silkroad Online Contact Support

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
asdas :: Silkroad Genel Bölümü :: Silkroad Genel Konular-
Jump to: